Zgodovina


                                                                           

                                                                         


 Modeli        Motorji          S-line modeli      Zgodovina        Quattro pogon       Cene          Začetna stran




Inženir August Horch. je od leta 1896 delal kot vodja proizvodnje pri družbi Benz & Co. v Mannheimu, kjer je dodobra spoznal probleme, povezane z izdelavo avtomobilov.Po treh letih je Horch zapustil družbo Benz in začel v Koelnu v nekem konjskem hlevu sestavljati lasten avtomobil.Horch je presenetil strokovnjake z vrsto ustvarjalnih novosti.Leta 1906 je zmaga na dirki Herkomer prinesla družbi športno slavo, s tem pa tudi povodenj naročil. Ker pa naslednja sezona ni bil uspešna, je med Horchom in njegovimi delničarji prišlo do razhajanj, zato je junija leta 1909 Horch zapustil tovarno in v Zwickauu ustanovil nov avtomobilski obrat, ki ga je imenoval AUDI (latinska oblika vzklika »Horch!«-poslušaj!), kar je bil obenem tudi njegov priimek. Prvotne Horchove tovarne so se po ločitvi od ustanovitelja specializirale za proizvodnjo ekskluzivnih in dragih avtomobilov. Istega leta je bila ustanovljena tudi družba Auto Union AG. Novi koncern je pod simbolom štirih krogov, ki so bili vpeti drug v drugega, združil vse tipe svojih avtomobilov: mali DKW, srednje težek wanderer, večji audi in luksuzna Horchova vozila. S tem je hkrati nastal tudi zaščitni znak znamke Audi-štirje krogci, ki simbolizirajo to združitev.



- Audijeva domača stran (slovenska)

- Audijeva domača stran (nemška)