Splošno
Zgodba
Igra
O meni
Galerija slik

Igra

Pred začetkom vsake igre si vsak igralec izbere svojega heroja, dve poljubni začetni sposobnosti (angleško summoner's spells), seznam  začetnih  pasivnih sposobnosti in run.  Poznamo 2 načina igre:
  • Summoner's rift (ime zemljevida): Na tej mapi igra po pet igralcev v vsaki ekipi. Na zemljevidu lahko vidimo 3 nevzporedne proge (zgoraj, spodaj, sredina). Na področjih, kjer ni prog se večinoma nahaja džungla. Ozemlje obeh ekip po diagonali ločuje reka (Slika spodaj). Vse proge so ločene na ozemlji obeh ekip. Vsaka ekipa ima na vsaki progi 3 stolpe, ki varujejo ozemlje ekipe. Prav tako po vsaki progi potujejo minioni, ki jih vodi računalnik. Na vsaki progi se nahaja tudi en inhibitor (zgradba, ki jo varuje stolp). Pri uničenju te zgradbe bo ekipa, ki ga je uničila pridobila minione, ki bojo povzročali več škode. Vsaka ekipa ima v lasti tudi nexus, ki je glavna zgradba v igri. Po njenem uničenju je igre konec. Po istem principu se igra tudi na mapah twisted treeline in proving grounds (le da imata manj prog).

  • Crystal scar (ime zemljevida): Igra se podobno kot summoner's rift s to razliko, da zmago prinese izguba vseh nasprotnikovih točk. Vsaka ekipa ima na začetku 300 točk. Točke, izgublja ekipa, ki ima v lasti manj stolpov, ki jih je potrebno zavzemati v tej igri (glej sliko spodaj). Osebno priporočam, da pri tej igri novinci začnejo z manj ranljivimi heroji, ki so dobri v spopadih 1v1.
 

















V sami  igri ponavadi igralci izbirajo med 4 slogi igranja:
  • Nosilec igre (angl. Carry): To so heroji, ki naredijo nasprotniku največ škode in kupujejo predvsem predmete, ki jim povečujejo moč. Poznamo dve vrsti nosilcev v igri:
    • AD Carry (ni slovenskega izraza) - je nosilec v igri, ki povzroči največ fizične škode nasprotniku in kupuje predmete za fizično moč.
    • AP Carry (ni slovenskega izraza) - je nosilec v igri, ki povzroči največ magične škode nasprotniku.
  • Sam zgoraj (angl. Solo top): To so heroji, ki igrajo sami na zgornji progi. Ponavadi so to pretepači (angl. Bruiser), ki imajo dovolj zaščite in moči, da zavarujejo progo in stolp.  V redkih primerih imamo lahko tudi nosilce na zgornji progi (npr. Teemo, Vladimir, Diana...). Heroju, ki je ''solo top'' ponavadi pomaga džungler z napadi iz zasede, zato se ta vloga igra samo v primeru, če ima ekipa džunglerja.
  • Pomočnik (angl. Support): To so heroji, ki pomagajo nosilcem igre, da lažje ubijejo nasprotne heroje. Za njih je značilno, da v igri niso tisti, ki pobijajo heroje, pač pa tisti, ki pomagajo celotni skupini. Prav tako je pomembno, da pustijo ne pobijajo minionov, ki so namenjeni nosilcu. Pozanmo dve vrsti pomočnikov (obstajajo tudi heroji, ki so mešanica obeh vrst):
    • Zaščitnik (angl. Tank) - je pomočnik, ki ima veliko zaščite in je zato tisti, ki varuje ekipo ter prejme največ škode.
    • Zdravilec (angl. Healer) - je pomočnik, ki da nosilcu in celotni skupini izboljšave (angl. buff) s svojimi sposobnostmi.
  • Džungler (angl. Jungler):To so heroji, ki namesto, da bi igrali igrajo v džungli. Ponavadi so heroji v džungli pretepači (angl. Bruiser), ki so lahko povzročajo fizično ali magično škodo. Pogosti džunglerji so tudi branilci (angl. Tanki) in redkeje nosilci (prm. Fiddlesticks, Diana, Evelynn). Za džunglerje je značilno, da pobijajo pošasti v džungli. Takoj po prvič opravljeni  džungli sledi napad iz zasede na progi zgoraj ali spodaj. Moj vrstni red pri džunglanju je:
1.) Volkovi
2.)  Starodavni golem
3.) Duhovi
4.) Golemi
5.) Starodavni kuščar
6.) Duhovi