NAZAJ

OSNOVE

Koristne spletne strani za učenje C#:
Spodnji program je primer, ko... se različni stavki izpišejo glede na, kaj se vpiše.
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Example : MonoBehaviour
{
    static void Main()
import namespace / lahko uporabljas funkcije in razrede že definirane v njem
import namespace / lahko uporabljas funkcije in razrede že definirane v njem
presledek (whitespace) ne spreminja nič, uporabljena je samo za polepšavo programa

"{ / }" pomeni, da nekatera funkcija, razred, itd. obseže ombočje med temi simbolimi
začetek programa
    {
        // VARIABLES "//" pomeni, da je naslednjo besedilo namenjeno človeku (računalnik jih preskoče)
        char willing = ˝y˝; char je lahko črka, številka, simbol, itd. (A, a, 4, &, 7, §, >,*...)
        char notWilling = "n";
        bool status = true;
bool je lahko 1 ali 0 (true / false)
        void Update ( ) funkcija, ki se izrazi vsak frame
        {
           while (status == true) "while" se ponavlja takraz, ko je iraz v njem pravilen
           {
                  Console.WriteLine(˝Do you want to play a game?˝ + " " + willing + " / " + notWilling);  v conzoli napiše besedilo
                 if (Input.GetKeyDown (Keycode.y)) "if" velja, ko je izraz v njej pravilen, če dobi tipko "y", se vse ostalo pod "if" naredi
                 {
                       Console.WriteLine("Let´s play!");
                       status = true; spremenljivka status postane true
                 }
                 else if (Input.GetKeyDown (Keycode.n)) "else if" velja takrat, ko je prvi "if" napačen in je pogoj pravilen
                 {
                       Console.WriteLine("O.K.");
                       status = false;
                 }
            }
        }
    }
}
konec programa




Skripta napisana v Monodevelop prevajalniku.