using UnityEngine; using System.Collections; public class Example : MonoBehaviour { static void Main() |
import namespace / lahko
uporabljas funkcije in razrede že definirane v njem import namespace / lahko uporabljas funkcije in razrede že definirane v njem presledek (whitespace) ne spreminja nič, uporabljena je samo za polepšavo programa "{ / }" pomeni, da nekatera funkcija, razred, itd. obseže ombočje med temi simbolimi začetek programa |
{ | |
// VARIABLES | "//" pomeni, da je naslednjo
besedilo namenjeno človeku (računalnik jih preskoče) |
char willing = ˝y˝; | char je lahko črka, številka,
simbol, itd. (A, a, 4, &, 7, §, >,*...) |
char notWilling = "n"; | |
bool status = true; |
bool je lahko 1 ali 0 (true /
false) |
void Update ( ) | funkcija, ki se izrazi vsak frame |
{ | |
while (status == true) | "while" se ponavlja takraz, ko
je iraz v njem pravilen |
{ | |
Console.WriteLine(˝Do you want to play a game?˝ + " " + willing + " / " + notWilling); | v conzoli napiše besedilo |
if (Input.GetKeyDown (Keycode.y)) | "if" velja, ko je izraz v njej
pravilen, če dobi tipko "y", se vse ostalo pod "if" naredi |
{ | |
Console.WriteLine("Let´s play!"); | |
status = true; | spremenljivka status postane true |
} | |
else if (Input.GetKeyDown (Keycode.n)) | "else if" velja takrat, ko je
prvi "if" napačen in je pogoj pravilen |
{ | |
Console.WriteLine("O.K."); | |
status = false; | |
} | |
} | |
} | |
} | |
} |
konec programa |
Skripta napisana v
Monodevelop prevajalniku. |