Pri
BMW-ju so trenutno v zaletu,
zato imamo večkrat občutek,
da jim uspe
vse, česar se dotaknejo. Pri novem X6 so si drznili
združiti kupejevsko
športnost, limuzinsko razvajanje in terenski razgled. Da
zloščeni čevlji lastnika novega X6 sluèajno
ne bi stopili v blato,
so mu dodali še stalni štirikolesni pogon. In da bi
bila bera polna, so si drznili še na novo poimenovati avtomobilski
razred. Namesto oznake SUV (Sports Utility Vehicle −
športni avtomobil za prosti čas) oziroma BMW-jeve
nišne
SAV (Sports Activity Vehiche) so mu nadeli poimenovanje Sports Activity
Coupe. Na kratko SAC. Da narediš nišo nišnega
avtomobila, moraš biti zelo pogumen. Drznost je beseda, ki ti ne
gre iz glave niti takrat, ko X6 gledaš v živo. Zelo
(ampak res
zelo) široke gume (xDrive50i ima kar 255/50 R19), 55 milimetrov
nižje podvozje kot pri X5, visok zadek, ki se konèa pri
ramenih 180
centimetrov visokega èloveka, in agresiven prednji del s
tradicionalno
nakazanim X-om (kar poglejte pod masko) naredijo ta kupe zelo
BMW-jevskega, vendar pa tudi zelo drugačnega.
Tehnični podatki:
- 4,4-litrski
bencinski V8 biturbo
- 407 konjev pri 5500/min in z
600 Nm
- 2190 kilogramov
- od 0 do 100 kilometrov
na uro v le 5,4 sekunde
- ima trilitrski vrstni
šestvaljnik