X6
Na zaèetek Prejšna Naslednja

Pri BMW-ju so trenutno v zaletu, zato imamo večkrat občutek, da jim uspe vse, česar se dotaknejo. Pri novem X6 so si drznili združiti kupejevsko športnost, limuzinsko razvajanje in terenski razgled. Da zloščeni čevlji lastnika novega X6 sluèajno ne bi stopili v blato, so mu dodali še stalni štirikolesni pogon.  In da bi bila bera polna, so si drznili še na novo poimenovati avtomobilski razred. Namesto oznake SUV (Sports Utility Vehicle − športni avtomobil za prosti čas) oziroma BMW-jeve nišne SAV (Sports Activity Vehiche) so mu nadeli poimenovanje Sports Activity Coupe. Na kratko SAC. Da narediš nišo nišnega avtomobila, moraš biti zelo pogumen. Drznost je beseda, ki ti ne gre iz glave niti takrat, ko X6 gledaš v živo. Zelo (ampak res zelo) široke gume (xDrive50i ima kar 255/50 R19), 55 milimetrov nižje podvozje kot pri X5, visok zadek, ki se konèa pri ramenih 180 centimetrov visokega èloveka, in agresiven prednji del s tradicionalno nakazanim X-om (kar poglejte pod masko) naredijo ta kupe zelo BMW-jevskega, vendar pa tudi zelo drugačnega.

Tehnični podatki:

- 4,4-litrski bencinski V8 biturbo
- 407 konjev pri 5500/min in z 600 Nm
- 2190 kilogramov
- od 0 do 100 kilometrov na uro v le 5,4 sekunde
- ima trilitrski vrstni šestvaljnik