PREDSTAVITEV

   DOMOV

AVTO


Ferrari 458 italia


Včasih so si Ferrarijevi modeli lepo sledili po stopničkah: dražji, kot je bil, bolj je bil zmogljiv. Zdaj pa se zdi, da so vsi enako – izredno – zmogljivi, razlika je le v velikosti in ceni. Pa prestižu. Najnovejši je ferrari 458 italia, ki predstavlja 'spodnji' del ponudbe, če temu sploh lahko tako rečemo.

Razlogi so jasni. Avtomobil s 4,5-litrskim osemvaljnikom in kar 419 kilovati moči (570 KM) je pač vedno nekaj posebnega, za novi 458 italia pa to velja še toliko bolj. Pravijo, da gre za novo stopnjo v njihovi oblikovni revoluciji. Obliko so zasnovali v Pininfarini, tokrat pa ta poudarja preprostost, učinkovitost i
n lahkotnost. Veliko so se ukvarjali z aerodinamiko, da bi avtomobil čim bolje rezal zrak in po drugi strani z veliko silo pritiskal na podlago. Malo je odprtin na sprednjem delu, tiste, ki so, pa zrak usmerjajo do hladilnega sistema in podvozja.
Pri izdelavi karoserije iz aluminija so uporabili znanje iz letalske in vesoljske tehnologije, s čimer 
jim je uspelo izdelati čvrsto in zelo lahko vozilo, saj ferrari 458 italia prazen tehta le 1.380 kilogramov, kar pomeni, da ena konjska moč premika le 2,42 kilograma oziroma en kilovat le 3,3 kilograme. Še bolj impresivni pa so podatki o moči in zmogljivostih. Največjo moč doseže pri že kar norih 9.000 vrtljajih v minuti, specifična moč pa znaša 93 kW (127 KM) na liter, kar je izjemno za agregat brez prisilnega polnjenja. Nadalje so italii pritaknili še 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko in ročicama za prestavljanje ob volanu. Do 100 km/h pospeši v le 3,4 sekunde, kar je hitreje od famoznega modela enzo! Za največjo hitrost pa pravijo, da celo preseže obljubljenih 325 km/h.
Če smo že pri številkah; tista, ki marsikoga zanima in tista, ki bi ji vsak najraje odbil eno številko, če ne dveh, je cena. Najmanj 244.365 evrov bi morali odšteti zanj, s tem, da je tudi seznam dodatne opreme zajeten. Samo za obarvane zavorne čeljusti je treba, na primer, doplačati 1.180 evrov. Sicer pa je serijske opreme veliko, ker ima 458 italia praktično vse za izjemno hitro in varno vožnjo. Zavore so karbonsko-keramične, za nastavitev dinamike vozila je na volanu sedaj že prepoznaven gumb oz. 'manettino', ABS in CST (ESP) sta samoumevna, tu je tudi elektronski diferencial E-Diff3, platišča merijo 20 palcev, vzmetenje je aktivno, za udobje pa skrbita še dvopodročna klimatska naprava in zmogljiv avdiosistem.
  • MOČ: 93kW/127 km
  • 0 do 100: 3, 4s
  • najvišja hitrost: 325km/h
  • masa: 1380kg