5. C

Spoštovani starši in učenci,

pripravljeno je gradivo za 10. teden pouka na daljavo.

10. teden - Koordinacijska lestev (v tem tednu izvedi vadbo 2x)



 

Minutni izziv z brisačo

V stanovanju izberi prostor kjer imaš približno 5 metrov razdalje in si označi začetno in končno mesto (lahko s copati). Med označeno razdaljo položi brisačo. Gibal se boš v opori spredaj naprej in v sedu s pomočjo nog. V 1 minuti naredi čimveč premikov iz ene strani na drugo stran. Pri štetju si lahko pomagaš s prenašanjem igrač, ki jih boš po pretečeni minuti preštel. Za lažjo predstavo si oglej filmček na spodnji povezavi. Veliko zabave.

https://www.youtube.com/watch?v=p8Ed3ukGorg


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. teden - Pred tabo je tedenski izziv - Preskakovani ninja (več na spodnji povezavi).

PRESKAKOVANJE KOLEBNICE - Kateri pas boš osvojil?



 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. teden - PREVERI SE

ŠPORTNI DAN, 13. 5. 2020 - Športno vzgojni karton

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

PREVERI SE (Tabela)

ŠPORTNI LOV NA ZAKLAD

 

GIBALNI IZZIV 7. TEDNA

Pripomočki: Športni copati

Iz leže na hrbtu se prekotali tako, da ti neobuti športni copat ne pade iz stopala, ki ga nosi. Oglej si video na spodnji povezavi.

https://youtu.be/GaeN4_qt5gI

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Športna ABECEDA (za 6. teden)

KOCKANJE

GIBALNI IZZIV 6. TEDNA

Pripomočki: Plastenka vode

Izziv začnemo v leži na hrbtu. Na čelo si položi plastenko z vodo. Namen izziva je, da vstaneš brez da se med gibanjem z rokami dotakneš plastenke, ki je na tvojem čelu.

Posnetek gibalnega izziva za 6. teden

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Teden - Športna ABECEDA

4. Teden - Športna ABECEDA

V tabeli imaš že določene vaje za ponedeljek in četrtek, za druge dneve si besede ali stavek izmisli sam. Če se le da, naj vsaka beseda vsebuje najmanj 5 črk. Ko nalogo opraviš, si jo označi s kljukico. Če bo pa kakšen dan ostal izpolnjen le stolpec za ‘druge aktivnosti’, bo tudi v redu. Čakajo nas vremensko ugodni dnevi in jih je potrebno izkoristiti za prijetne aktivnosti po želji – tudi na svežem zraku.

Povezava na tabelo.

.............................. 

PRIMER OGREVANJA NA BESEDO ŠPORT.                PRIMER VAJ ZA MOČ NA BESEDO SONCE.

 

GIBALNI IZZIV Z JAJCEM

PRIPOMOČKI: ŽLICA, JAJCE, DOBRA VOLJA

Začetek izziva začnemo v kleku. V usta daš ročaj žlice, na žlico pa položiš jajce. Iz kleka se postopoma spustiš v oporo spredaj (skleco) in poskusiš narediti 5 zaporednih sklec. Če je 5 sklec preveč poskušaj zadržati položaj in narediti upogib v komolcih.  ZA POGUMNE je lahko jajce surovo (nekuhano), za SKEPTIČNE ALI MALCE MANJ HRABRE pa je seveda lahko jajce tudi trdo kuhano. Želim vam veliko potrpežljivost, zabave, smeha in čim manj počenih jajc. K izzivu povabi celo družino.

Posnetek gibalnega izziva za 4. teden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Teden - Športnih 5x5

3. Teden - Tabela gibalnih nalog (praktični del)

GIBALNI IZZIV:

List A4 formata prepogni po polovici in ga postavi na tla. Stoj na eni nogi (druga je v zraku), roke pomagajo pri ravnotežju (ne smejo pa se dotikat ničesar drugega) in z usti poberi list, ki je pred tabo.

Posnetek gibalnega izziva za 3. teden

 

Če ti je izziv prejšnjega tedna s štirimi rolicami toaletnega papirja že 'mala malica', se lahko preizkusiš kako visok stolp pa sploh lahko postaviš. Klikni za ogled posnetka.

 

1. Teden - Motorične sposobnosti (teoretični del)
1. Teden - Tabela gibalnih nalog (praktični del)
2. Teden - Športno obnašanje (teoretični del + učni list)

2. Teden - Tabela gibalnih nalog (praktični del)

GIBALNI IZZIV:
Iz toaletnega papirja zgradi stolp. Najprej ga samo z nogami razstavi, nato ga ponovno postavi. Roke imej pri izvedbi naloge ves čas v zraku in naj ti pomagajo pri lovljenju ravnotežja. Nalogo si lahko otežiš z uporabo petih ali šestih rolic.

 


Prejšnja stran: POUK NA DALJAVO
Naslednja stran: 6. razred